loading...
سایت مدافعان حرم حضرت زینب
Fadaie بازدید : 7177 جمعه 06 آذر 1394 نظرات (1)

مداحي جديد عربي - فارسي از زبان جاماندگان زيارت اربعين با نواي «حاج ميثم مطيعي» در ادامه مطلب آماده دريافت است.

حاج میثم مطیعی حضرت آقا

Download 

 

مياد خاطراتم جلوي چشام

تمر ذکرياتي أمام عيوني

 

من اون خستگي تو راهو مي خوام

أريد تلك المشقة في الطريق

 

مي‌خواستم مثه اهل بيت حسين

أريد أن أمضي في هذا الطريق

 

با اهل و عيالم، پياده بيام

بأهلي کما کان الحسين مع أهل بيته

 

آه حسرت توو سينمه و مي باره چشام به پاي غمت

قلبي مليء بآه الحسرات، تذرف عيوني دموعا لحزنك

 

اين غم کم نيست لياقتشو ندارم آقا، بيام حرمت

ليس هذا الحزن بقليل، وأنا لا أستحق أن آتي إلى حرمك

 

جاده به جاده، پاي پياده

بكل طريق، أخطو خطواتي

 

جا موندم اما زائر زياده

بقيت أنا رغم كثرة الزوار

 

***

 

پريشونه حالم فداي سرت

إن حالي مضطربة، فداء لرأسك

 

فداي پريشوني خواهرت

فداء لاضطراب أختك

 

اين اشکام براي خودم نيست فقط

ليست دموعي من أجلي

 

دلم توو خرابه ست پيش دخترت

بل و قلبي مع إبنتك في خرابة الشام

 

من جاموندم، ولي نه مثه، سه ساله اي که غمت رو خريد

بقيت أنا، لكن ليس مثل الطفلة التي اشترت حزنك

 

من جا موندم شبيه کسي که هر چي دوويد ولي نرسيد

بقيت أنا، كمن جرى ولم يصل الي مقصده

 

جاده به جاده، پاي پياده

بكل طريق، و أخطو خطواتي

 

جا موندم اما زائر زياده

بقيت أنا رغم كثرة الزوار

 

***

 

أنا قد حُرِمْتُ مِنَ الأربعينْ

من از اربعين محروم شدم

 

و قَلبي عليكَ يأنُّ أنينْ

در حالي که قلبم براي تو آه مي کشد

 

أيَمْضِيْ الجَميعُ و أبقَى هُنا

آيا همه بروند و من در اينجا بمانم؟

 

أُسَكِّنُ شَوقي و أُطفِي الحَنين ؟!

آيا از اشتياقم به شما را ساکت کنم يا از دلتنگي ام بکاهم؟

 

آهٍ حسين ... لقد قَتلوكْ... لقد ذَبحوكْ... و أنت رَمِيْ

آه يا حسين... تو را کشتند... تو را سر بريدند... وبر خاک افکندند

 

يا سيِّدي ... فِداكَ أنا... و إنَّ هُنا... يَموجُ دَمي

اي مولاي من! به فداي تو... که در اينجا ... خون من به جوش آمده است

 

يَبْكِي عليكَ إنسانُ عَيني

مردم چشمم بر تو ميگريد

 

عَهدِي لَديكَ في الأربعينِ

عهد من با تو در اربعين است

 

***

 

اَوَدُّ الذَّهابَ إلى الأربعينْ

ميخواهم راهي سفر اربعين شوم

 

لأصْرُخَ ضِدَّ العِدا " يا حُسين "

تا بر سر دشمنان فرياد بکشم "يا حسين"

 

فهذي المَسِيرةُ تَحْمِي الحَياة

راهپيمايي اربعين ضامن بقاي زندگي

 

من الداعشيِّين و المُعْتَدين

از متجاوزان و داعشي هاست

 

في الأربعين... أنُوحُ عَليكْ... أتوقُ إليكْ... وكلِّيْ مُنى

در اربعين... براي تو نوحه سر ميدهم ... وشيفته تو ميشوم... وتمام وجودم آرزوست

 

الأربعين ... عُلُّوُ نِدا... و سَيلُ نَدى... و نبعُ سَنا

اربعين... نداي بلند... وسيل قطرات اشک...و چشمه نور جهان است

 

الأربعينُ موجُ الشُّعوبِ

اربعين موج ملت هاي مظلوم است

 

متى يَحينُ وقفُ الحُروبِ؟

جنگ ها چه وقت به پايان مي رسند؟

 منبع : ih3.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط A o l f a z l s a d i d i در تاریخ 1395/08/09 و 23:40 دقیقه ارسال شده است

عالی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مدافعان حرم بزرگ ترین گروه نظامی شیعی در سوریه و عراق است که با هدف مقابله با تخریب حرم ها و مراقد اهل بیت به ویژه حضرت زینب س توسط تروریست های تکفیری شکل گرفت. معیارهای این گروه، ایمان به اسلام، مقاومت در تروریست های تکفیری و پذیرش رهبری ولی فقیه است.مدافعان حرم با ایران پیوندهای عمیقی دارد و از حمایت همه‌جانبه نظام ایران برخوردار است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 553
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,152
  • بازدید ماه : 3,015
  • بازدید سال : 26,557
  • بازدید کلی : 2,614,987